Generellt for voksne

Turnforeningen har sammen med ØIF Elite, Arendals skøiteklubb, Aust-Agder Idrettskrets, Arendals tennisklubb, Aust-Agder seilkrets og Idrettsfinans gått sammen om å starte Atletica– idrettens treningssenter.

Det meste av vår voksentrim og trenere (med unntak av vannaerobic, Turn Masters, MOST og stevnetrening) inngår nå som en del av ATLETICA.

På Atletica (www.atletica.no) finner dere igjen våre voksen-trenere og flere kjente treningspartier kraftgym, kom-i-form, zumba, mannfolktrim – men med nye navn (GymXStyrke og GymXSenior). Og i tillegg mange flere partier og treningsmuligheter, bl.a spinning, treningsapparater og basisrom. Se www.atletica.no for oversikt over treningstilbudet. Kopi av timeplanen ligger også under “Timeplan” i menyen til venstre.

Meld dere inn i turnforening først (medlemskontingent 500 pr år) , så får dere trene til eierpris på Atletica (“medlemmer idrettslag eier”).

Klikk her for mer info

I tillegg til timene i Atletica, har vi følgende tilbud til våre voksne medlemmer:

MASTERS - Trening for voksne

Treningspartier for voksne som har lyst å turne på eget nivå. Les mer her.

Tropp og stevne

Turnforeningen har lange tradisjoner for oppvisninger og stevner – og det skal vi fortsette med! Vi trener på Atletica og møtes på ”Bøtta” eller nede i turnhallen for å trene til stevner og oppvisninger. Stevner er sosialt og gøy. Passer for alle som liker å trene til musikk. I tillegg til voksne turnere som deltar fast på stevne, ønsker vi flere velkommen. Er du nysgjerrig, ta kontakt med en av trenerne! Mandager og torsdager.

Vannaerobic
Trening i vann med musikk. Vann gir et behagelig og skånsomt treningsmiljø som passer de aller fleste; utrente og godt trente. Treningssted er Stinta svømmehall. Tirsdager klokken 20.00.

Veterangruppe
Veteranene trener i møteromme “Bøtte” oppe i 2.etasje. Tirsdager 19:30-20:30.

Atletica – idrettens treningssenter

Atletica har tilbud for nye og gamle medlemmer – og passer utmerket som foreldreplassering!

Voksne: meld dere inn i turnforeningen først, så får dere medlemspris på Atletica.

Klikk her for mer info